Странице

петак, 6. март 2015.

Девојко мала

Песму Девојко мала написао је Божидар Тимотијевић. На стихове песме музику је компоновао Дарко Краљић, а пева је глумац Властимир Ђуза Стојиљковић у филму Љубав и мода (1960). Певао је и Ђорђе Марјановић (1964).

Песма је млађим генерацијама познатија у извођењу групе Идоли.

Девојко мала

Девојко мала, песмо мога града,
што си ми дала очи пуне сна.

О, што се сетих кишу да ти купим
и облак бели под којим тебе сним.

Немој да кунеш очи моје снене,
кад киша пада, ја сам облак твој.

Девојко мала, песмо мога града
твоје ћу усне вечно да љубим ја.

Немој да кунеш очи моје снене,
кад киша пада, ја сам облак твој.

Девојко мала, песмо мога града
твоје ћу усне вечно да љубим ја,
вечно да љубим ја, вечно да љубим ја…

Божидар Тимотијевић


https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/96/78/09/96780930d573086bd20cc5ee2db465ed.jpg